Liviu Taloi

Liviu Taloi – consultant pe comerț electronic înca din anul 2004 cu experiență în activitățile de zi cu zi ale magazinelor online românești. În perioada 2004 – 2006 a fost PR Manager la eMAG. Dupa încetarea colaborării cu eMAG a acordat servicii de consultanță specifică principalelor magazine online din România, în domeniile IT&C, imobiliare, turism, bricolaj, cadouri, cărți.

În anul 2006 a participat la realizarea primului studiu guvernamental legat de comerțul electronic, comandat de MCTI, unde a pus bazele codului de conduită adresat comercianților online, un sistem de bune practici care a dus în final la elaborarea unui draft de proiect pentru Marca de Incredere în cadrul ANEC – Asociatia Naționala pentru E-Commerce, al cărui membru fondator este.

A promovat și pledat în multe conferințe cauza comerțului online românesc, acordând premii pentru conferințele FinMedia pentru cel mai bun magazin online al anului. În anul 2007 la Gala Premiilor eCommerce a prezentat în premieră studii de uzabilitate efectuate pe magazinele online concurente.

În anul 2008 a susținut mai multe traininguri adresate comercianților online sub titulatura iSell – training de comerț electronic. Ca membru ANEC și APTI a promovat în rândurile comercianților programul POS CCE de finanțare, participand la mai multe ședințe lucrative unde a făcut informări despre acest program de finanțare.


Cursuri:

înapoi la toți profesorii