Sexy Online Sales 101 - Cum să începi să vinzi online

Pe parcursul celor aproximativ 5 ore de curs veți afla răspunsurile cele mai bune cu privire la vânzarea online de produse și servicii.

Cursul se adresează în principal studenților și tinerilor aflați la început de drum și răspunde întrebărilor pe care le au cu privire la demararea și dezvoltarea unei afaceri online.

Nu trebuie să ratezi acest training dacă:

  • Ai vrea să fii sau ești antreprenor și vrei să îți crești afacerea prin intermediul marketingului online.
  • Vrei să știi care este impactul strategiei de Adwords și Facebook asupra afacerii tale.
  • Îți dorești o măsurare riguroasă a obiectivelor de marketing.
  • Vrei să maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online.
  • Esti începător și vrei să asimilezi cat mai multe informații pe Google Analytics.

Modul 1 (90 min): Ce înseamnă un magazin online? Cum aleg platforma de comerț electronic "sexy"? Pot să vând online și fără un site de e-commerce? Cum îmi fac o firmă care vinde online?

Pauză de prânz (60 min)

Modul 2 (90 min): Cum arată un site "sexy" care vinde online? Care sunt principalele cerinte de usability pe mobile? Cum arată o pagină de produs "sexy"? Cum să mulțumești frumos clienților dupa ce cumpără de la tine?

Pauză de cafea (30 min)

Modul 3 (90 min): Cum îmi promovez online site-ul? Care canale media sunt mai "sexy"? Cum măsor succesul și cum optimizez promovarea online? Care este Ecuația Comerțului Online? Care este formula cu pisici sexy pentru social media?

Sesiune Q&A (30 min)

---

Liviu Taloi – consultant pe comerț electronic înca din anul 2004 cu experiență în activitățile de zi cu zi ale magazinelor online românești. În perioada 2004 – 2006 a fost PR Manager la eMAG. Dupa încetarea colaborării cu eMAG a acordat servicii de consultanță specifică principalelor magazine online din România, în domeniile IT&C, imobiliare, turism, bricolaj, cadouri, cărți.

În anul 2006 a participat la realizarea primului studiu guvernamental legat de comerțul electronic, comandat de MCTI, unde a pus bazele codului de conduită adresat comercianților online, un sistem de bune practici care a dus în final la elaborarea unui draft de proiect pentru Marca de Incredere în cadrul ANEC – Asociatia Naționala pentru E-Commerce, al cărui membru fondator este.

A promovat și pledat în multe conferințe cauza comerțului online românesc, acordând premii pentru conferințele FinMedia pentru cel mai bun magazin online al anului. În anul 2007 la Gala Premiilor eCommerce a prezentat în premieră studii de uzabilitate efectuate pe magazinele online concurente.

În anul 2008 a susținut mai multe traininguri adresate comercianților online sub titulatura iSell – training de comerț electronic. Ca membru ANEC și APTI a promovat în rândurile comercianților programul POS CCE de finanțare, participand la mai multe ședințe lucrative unde a făcut informări despre acest program de finanțare.

 

Poti plati cu cardul chiar aici sau pe loc, înainte de începerea cursului.

  • Domeniu Dezvoltare antreprenorială
  • Lector Liviu Taloi
  • Dată începere Miercuri , 29 mai 2019
  • Oră curs 11:00
  • Număr ateliere 0
  • Frecvență 3 module într-o singură zi
  • Tip Teoretic
  • Vârstă minimă 16
  • Cost
  • Înscrie-te acum

    Locuri disponibile: 19

#yourmoment
to share with others.