Curs: Primii pași în construirea unui brand în mediul online

Cu siguranță ai auzit cel puțin o dată sintagma „nu ai Facebook, nu exiști”. În ultimii ani, prezența online a devenit mai importantă ca niciodată. Însă, o dată cu apariția unor noi rețele sociale, lucrurile s-au complicat. Nu e suficient să fii pe Facebook sau pe Instagram dacă nu comunici eficient și nu ai o strategie în spate.

Întrebarea firească este: cum alegi unde și ce comunici. Și, mai important, cu ce scop o faci. Fie că ești doar la stadiul de idee, ai deja propria afacere sau vrei să înveți cum să-ți comunici brandul personal, cursul acesta te va ajuta să înțelegi cum să folosești rețelele sociale în avantajul tău și al brandului tău.

P.S: cursul ți se va potrivi și dacă ești student la o facultate de profil și vrei să înveți și lucruri practice despre comunicarea în mediul online.


CELE 5 ÎNTÂLNIRI SUNT TEMATICE, ASTFEL ÎNCÂT POȚI PARTICIPA DOAR LA UNA DIN ELE.

CURS 1 (07.03.2019): INTRODUCERE ÎN CONSTRUIREA UNUI BRAND ÎN MEDIUL ONLINE

Care sunt principalele canale de comunicare, dar și cum să le alegi pe cele potrivite pentru brandul tău, cum să setezi obiectivele în funcție de ce îți dorești să obții, dar și despre estimarea corectă a resurselor (umane, materiale și de timp) necesare în strategia ta de comunicare.

CURS 2 (14.03.2019): DESPRE STRATEGIA DE CONȚINUT. CE, CUM ȘI DE CE ALEGEM

Ce tip de conținut alegi în funcție de rețelele sociale pe care este prezent brandul tău? Și, mai ales, cum poți să creezi conținut dedicat pentru Facebook, Instagram și/sau blog și cu ce frecvență. Tot în cadrul acestui curs, vom dezbate ce alegem între Facebook și Instagram, profil și pagină, ce tip de conținut merită promovat și ce nu.

CURS 3 (28.03.2019): OPTIMIZAREA CONȚINUTULUI ȘI AUTOMATIZAREA STRATEGIEI DE SOCIAL MEDIA

Cum ajuți oamenii să afle despre brandul tău cu ajutorul rețelelor sociale. Modalități de optimizare a conținutului și profilelor de pe rețelele sociale pentru a putea fi descoperit fără să plătești, dar și cum poți folosi Facebook și Instagram Ads în avantajul tău. Cum setezi corect o audiență, ce obiectiv de promovare alegi în funcție de ce rezultate îți dorești să obții.

CURS 4 (04.04.2019): CUM STABILEȘTI STRATEGIA UNUI BLOG ȘI OPTIMIZAREA SEO A CONȚINUTULUI

Despre blog (personal sau de companie) – de ce este necesar, cum alegi tipul de conținut postat, frecvența postărilor, dar și cum poți optimiza din punct de vedere SEO. Tool-uri utile în alegerea subiectelor și optimizarea conținutului. 

CURS 5 (11.04.2019): MĂSURARE, OPTIMIZARE, REZULTATE ȘI DIRECȚII DE ACȚIUN

Pe scurt despre Google Analytics, Facebook Insights și Instagram Insights și cum să folosești monitorizarea perioadică a rezultatelor pentru a optimiza pe parcurs strategia de conținut. 

Poti plati cu cardul chiar aici sau pe loc, înainte de începerea cursului.

  • Domeniu Dezvoltare antreprenorială
  • Lector Andreea Chiuaru
  • Dată începere Joi , 7 martie 2019
  • Oră curs 19:00
  • Număr ateliere 5
  • Frecvență săptămânal, joi (o întâlnire dureaza 2h)
  • Tip Teoretic
  • Vârstă minimă 16
  • Cost

    40 RON preț / o ședință (întâlnire)

    150 RON preț / curs (5 întâlniri)

    25 RON preț / o ședință (întâlnire) student

    100 RON preț / curs (5 întâlniri) student

  • Înscrie-te acum

    Locuri disponibile: 20

#yourmoment
to share with others.