Deconectează-te · vineri, 14 iun.

Respiro Help

10 modalități prin care poți reduce stresul

Vrei să înveți să gestionezi mai bine stresul? Iată mai jos câteva modalități prin care poți să faci asta.

1. Acceptă ceea ce nu poți schimba

Putem accepta ceea ce nu putem schimba încercând să schimbăm ceea ce putem. Încearcă să faci alegeri realiste, nu fanteziste.

2. Alege-ți prietenii cu grijă

Prietenii pe care îi alegi pot reprezenta o sursă de ajutor atunci când te confrunți cu stresul. Prietenii ar trebui să fie persoanele pe care ne putem baza și care ne ajută să ne depășim limitele și să găsim soluții inovatoare problemelor. Prezența și ajutorul lor ne confirmă faptul că nu suntem singuri.

3. Construiește un mediu de lucru care să reducă stresul

Culoarea pereților, mobila și tot ceea ce există în spațiul în care stai are un efect asupra stresului. Culorile verde și albastru sunt pozitive și pot reduce stresul dând o stare de bine.

4. Păstrează-ți simțul umorului

E bine și chiar sănătos să râzi de tine întrucât eliberezi o parte din stres chiar din interior. Mai mult, râsul produce mai puține riduri decât îngrijorarea. 

5. Oprește-te și acordă-ți atenție

Ia-ți timp pentru a gestiona simptomele stresului precum furia, oboseala și calitatea slabă a somnului. Conștientizând aceste simptome, vei începe să te cunoști mai bine și să lucrezi efectiv la modul în care gestionezi stresul. 

6. Întreabă-te ce ai putea să înveți de la stres

În timp ce te confrunți cu o situație de criză, oprește-te din ceea ce faci și întreabă-te ce ar trebui să faci astfel încât să îmbunătățești lucrurile. Când viața îți dă lămâi, fă limonadă!

7. Ia decizii!

Starea de indecizie provoacă și mai mult stres. Liderii eficienți iau decizii și acționează conform lor. Dacă ai luat o decizie greșită, ai șansa să reevaluezi situația. 

8. Nu spune „DA” la orice

Recunoaște care sunt punctele și abilitățile tale cele mai bune și folosește-le pentru a duce la capăt un singur proiect. Supraîncărcarea duce la pierderea controlului, epuizare și stres.

9. Învață să fii organizat

Lipsa organizării provoacă stres. A pune ordine în lucruri și a învăța că ele pot fi făcute și altfel, poate fi un pas către câștigarea unui control mai mare asupra lucrurilor din jurul tău. 

10. Lasă loc pentru neprevăzut

În viață apar întotdeauna lucruri neprevăzute. Corpul are un mod natural de a face față lucrurilor care se petrec într-un mod neașteptat, iar procesarea resurselor interne și externe necesită timp. 

Login Ca sa adaugi un comentariu trebuie sa te loghezi.

Articole Similare

Șase strategii pentru a face față anxietății provocate de coronavirus
Pe măsură ce numărul de cazuri diagnosticate cu COVID-19 continuă să crească, anxietatea provocată de această situație la nivel global tinde să crească și ea.
Cum îţi dai seama dacă cineva te manipulează – şi ce poţi face
Dacă ai simțit vreodată că ceva se întâmplă într-o relație strânsă sau într-o întâlnire întâmplătoare - eşti presat sau te simţi controlat – ai putea fi manipulat.
5 sfaturi pentru a rămâne productiv și sănătos psihic în timp ce lucrezi de acasă
Odată cu răspândirea noului coronavirus care afectează totul, de la călătoriile internaționale până la disponibilitatea dezinfectantului de mâini, atenuarea COVID-19 în România a devenit o preocupare tot mai mare.
Păstrează distanța pentru a rămâne în siguranță! Recomandări ale Asociației Psihologilor Americani (APA) pentru gestionarea perioadei de izolare și carantină
Pe măsură ce numărul de cazuri cu COVID-19 este în continuă creștere, psihologii oferă câteva strategii despre cum să vă separați de ceilalți, păstrând totuși sprijinul social de care aveți nevoie.
Prizonier în social media
Ne găsim adesea trăind în viața reală, cu oameni frumoși în jurul nostru, cu binecuvântări la tot pasul, însă foarte concentrați să alegem următoarea poză pe care să o postăm.
Social Media

Fii la curent cu noutățile, urmărește-ne:

Susține proiectele Asociației Respiro

Fii voluntar
Te așteptăm alături de noi dacă dorești să te implici împreună cu echipa Respiro într-unul din următoarele domenii: consiliere psihologică, redactare articole sau alte materiale educative, speaker evenimente, găzduire evenimente.
Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție pe adresa de e-mail: contact@respiro.ro!

Donează
Influențând viața unui om poți influența o lume!
Poți face diferența în viața unui tânăr! Prin contribuția ta vei face posibil accesul la servicii profesionale de consiliere psihologică și resurse pentru dezvoltarea socio-emoțională a tinerilor lipsiți de resurse financiare.
Susține activitatea Asociației Respiro făcând o donație în contul:
CIF: 33421979
IBAN: RO95BREL0002001722140100 Libra Bank

Apasă butonul donează și vei fi direcționat către operatorul de plată cu cardul. Îți mulțumim!