3916 întrebări
11427 răspunsuri

întreabă un consilier

Adresează o întrebare rapidă, fără a te înregistra. Vei primi răspuns privat, pe email.

articole din blog

Articole de specialitate
Tiparele de atașament în copilărie și în cuplu
22 nov. 2019, 15:04:32
Tipurile de atașament manifestate de adulți în relațiile de cuplu sunt similare cu cele dezvoltate de copii.
Depresia - un dușman tăcut
21 nov. 2019, 13:21:25
Depresia este mai mult decât o durere, este o rană internă ce continuă să distrugă viața omului în varii domenii: fizic, spiritual, financiar, relațional, emoțional.
Gândul zilei
13 decembrie

Pentru ce trăim, dacă nu să ne facem viaţa mai bună unii altora?

Anonim
Citește
Acțiunea zilei

Acțiuni sociale zilnice la care poți participa. Te așteptăm

Seară de citit în parc

Parcul Nicolae Romanescu, Craiova

Participă

întrebări frecvente

Întrebări și răspunsuri
pentru lucrurile mai complicate
  • Cum funcționează?
    Ai la dispoziție două posibilități de a intra în contact cu unul dintre consilierii noștri: 1. Prin crearea unui cont personal, care solicită câteva informații minime, respectiv alegerea unui nume de utilizator, a unei parole de acces și atașarea unei adrese de email, astfel încât identitatea ta să fie protejată. Îți recomandăm ca ulterior să completezi profilul tău de utilizator cu informații relevante pentru procesul de consiliere, care să-i permită consilierului să ofere răspunsuri cât mai pertinente întrebărilor tale. Întrebările sunt private și răspunsurile acestora vor putea fi vizualizate doar de tine și consilierul care va prelua întrebarea. Avantajul creării contului va fi posibilitatea ca „dialogul” inițiat cu unul dintre consilieri noștri să aibă continuitate, bineînțeles, în limitele impuse de cadrul online, iar tu vei putea accesa cu ușurință răspunsurile primite la toate întrebările tale și strategiile de rezolvare pe care le veți construi împreună. 2. Prin adresarea directă a unei întrebări ‒ este o modalitate rapidă de adresare unei întrebări, presupune doar adăugarea unei întrebări și atașarea unei adrese de email, prin intermediul căreia îți va fi creat automat un cont de către platformă și vei primi datele de logare pe adresa de email furnizată.
  • Cum îmi fac cont pe Respiro Help?
    Te poți înregistra pe site folosind opțiunea LOG IN (dreapta sus). Vei primi o parolă aleatorie pe mail (inbox sau spam) și un link care te va redirecționa spre o pagină unde îți poți schimba parola, iar contul tău va fi activat.
  • De ce nu pot să-mi aleg consilierul căruia să-i adresez întrebările?
    Consilierii sunt specializați pe anumite domenii și vor alege să răspundă acelor întrebări pentru care sunt specializați.
  • Cât timp durează până primesc un răspuns?
    Timpul de răspuns la întrebările lansate variază în funcție de disponibilitatea consilierilor, de numărul de întrebări preluate de aceștia, însă vom face tot posibilul ca răspunsul tău să fie furnizat într-un timp cât mai scurt, maxim 48h.
  • Consilierea online chiar funcționează?
    Studii recente confirmă faptul că acest tip de consiliere funcționează la fel de bine precum consilierea față în față. Însă, la fel ca în cazul consilierii la cabinet, este nevoie de deschiderea, angajamentul și implicarea ta activă pentru a obține rezultate vizibile.
  • Sunt informațiile mele păstrate în siguranță?
    Ne propunem să aplicăm toate măsurile ce țin de noi pentru securizarea platformei de consiliere online Respiro Help. Accesul la întrebările adresate pe platforma Respiro Help revin exclusiv consilierului și administratorului site-ului. Toate persoanele implicate în procesul de consiliere și administratorul site-ului au semnat o declarație de confidențialitate în vederea protejării informațiilor oferite în privat de utilizatorii site-ului. Chestionarul personal vă solicită informații specifice, însă nu permit identificarea persoanei.
  • Cât costă?
    Serviciile de consiliere online oferite prin intermediul platformei de consiliere Respiro Help sunt oferite gratuit de Asociația Respiro. Dacă însă dorești să susții proiectul, poți face o donație în contul Asociației Respiro, IBAN: RO98 RNCB 0810 1426 1023 0001, deschis la BCR. Răspunsurile consilierilor, însă, nu sunt în niciun fel condiționate de acest aspect.
  • Câte întrebări pot adresa?
    Nu există o limită a numărului de întrebări pe care le poți lansa, însă îți recomandăm ca în momentul în care adresezi o întrebare, să oferi cât mai multe detalii despre tine, despre situația ta, astfel încât consilierul să aibă o imagine cât mai completă, să îți poată oferi răspunsuri cât mai relevante și să se evite repetarea unor întrebări la care răspunsul nu a fost satisfăcător din cauza lipsei de informații.
  • Datele personale adăugate contului meu sunt informații publice?
    Nu. Platforma de consiliere online Respiro Help, funcționează pe bază de text (text based). Aceasta presupune un „dialog” scris între utilizator și consilier. Se recomandă postarea unor comentarii cât mai cuprinzătoare, care să conțină informații cât mai complete, pentru a favoriza soluționarea cât mai eficientă în timp.
  • Limite și condiții:
    Serviciile de consiliere online, text based, oferite de Asociația Respiro prin intermediul platformei de consiliere online Respiro Help sunt puse la dispoziție gratuit tinerilor între 15 și 30 ani. Consilierii Respiro Help asigură confidențialitatea informațiilor oferite prin intermediul întrebărilor private, exceptând situațiile în care viața utilizatorului sau a altei persoane este în pericol. În această situație, consilierii pot încălca dreptul la confidențialitate în vederea asigurării integrității beneficiarului, în măsura în care informațiile oferite îi permit acest lucru. Ținând cont de specificul online al serviciilor oferite, răspunsurile întrebărilor vor fi condiționate de timp și de accesul la internet al consilierilor. Respiro Help nu oferă sedințe de consiliere online, în timp real, decât în măsura disponibilității consilierilor și ca urmare a unei programări anterioare cu aceștia. Pentru obținerea unor rezultate vizibile în viața ta, este nevoie de onestitate, deschidere, angajament și implicare personală din partea ta. Răspunsurile care îndeamnă la acțiune oferite de consilieri nu au caracter obligatoriu, nu înlocuiesc alte forme de terapie la cabinet sau servicii medicale. Din cauza limitelor impuse de mediul online, a interacțiunii indirecte și a informațiilor incomplete cu privire la situația utilizatorilor, consilierii nu își asumă răspunderea în eventualitatea evoluției negative a cazurilor. Consilierea online oferită de Respiro Help nu este un serviciu de urgență. Pentru situații de acest fel apelați telefonic serviciul de urgențe 112.

implică-te!

Fii voluntar și ajută

În acest fel oferim consistență și relevanță, dar păstrăm stilul și modalitățile de abordare ale subiectului ținând cont de specificul grupului țintă.

mai mult

‘‘

#thanksforhelpingme

Părerile beneficiarilor noștri

În acest fel oferim consistență și relevanță, dar păstrăm stilul și modalitățile de abordare ale subiectului ținând cont de specificul grupului țintă.

Valter Mihai Sabin

Poți să ne contactezi la:

help@respiro.ro